Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:  وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در پیام نوروزی خود گفت: امیدواریم به لطف الهی، اهتمام کادر درمانی و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی هرچه زودتر شاهد کنترل بیماری همه‌گیر کرونا در کشور باشیم.
به گزارش خرداد ،منصور غلامی امروز جمعه در پیامی به مناسب فرارسیدن نوروز ۹۹ افزود: در سال گذشته با فراز و نشیب‌های زیاد و روزهای سختی مواجه بودیم که با تلاش، درایت، همدلی و همکاری یکایک شما عزیزان آنها را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلاش و اهتمام را قدر می‌نهم و با تبریک سال نو و بهار طبیعت بهترین ها را برای یکایک شما از درگاه لایزال احدیت آرزو می‌کنم.
وی افزود: در ماه‌ها و روزهای آخر سال ۱۳۹۸ شهادت سردار شهید سلیمانی و همراهان ایشان، سوگوار شدن جمعی از خانواده‌های عزیز کشور در سانحه هوایی، مراسم کرمان و بیماری ویروس کرونا رخ داد که یاد و خاطره درگذشتگان را گرامی می‌داریم و برای تمامی بستگان آنها طلب صبر و سلامتی داریم.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدوار است با لطف الهی و اهتمام کادر درمانی ویروس کرنا کنترل شود، افزود: امیدوارم بیماران نیز سلامتی و بهبودی کامل پیدا کنند و شاهد روزهای خوش همراه با آرامش برای آنها باشیم.
غلامی خاطرنشان کرد: در این ایام کادر پزشکی و بیمارستانی کشور نهایت مساعی خود را مجاهدانه برای درمان هموطنان‌مان به‌کار بستند. تلاش آنها را قدر نهاده و روزها و سالی سرشار از خرمی، موفقیت و کامیابی آرزوی می‌نمایم.
طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد هزار و ۴۳۳  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۶ هزار و  ۷۴۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. برچسب ها: وزیر علوم ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر علوم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟