Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از غربالگری ۱۳۰۰۰۰۰ نفر در استان توسط ۸۰۰۰ بسیجی خبر داد. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه عاشورا در اولین روز سال جدید ساعاتی قبل بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عابدین خرّم در گزارش اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا به فرماندهی کل سپاه گفت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز بیش از 50 درصد تخت‌های خود را برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده است.

وی با اشاره به همدلی موجود بین کادر درمانی سپاه عاشورا برای شکست کرونا افزود: 250 نفر از بهیاران، پزشکان و پرستاران بازنشسته سپاه برای کمک به کادر درمانی استان اضافه شده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در گفت‌وگو با تسنیم: 21 نقاهتگاه با 726 تخت برای بستری مبتلایان کرونا آماده شده است + فیلمفرمانده سپاه استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با تسنیم: آمادگی 5 هزار بسیجی برای مقابله با ‌کرونا/ توزیع 1600 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند + فیلمفرمانده سپاه استان همدان در گفت‌وگو با تسنیم: 13000 بسیجی در عرصه مقابله با کرونا فعال شدند/ ورود یگان‌های تخصصی برای ضدعفونی‌کردن شهر + فیلم

فرمانده سپاه عاشورا بیان داشت: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس راه اندازی و در قالب این قرارگاه 7952 نفر بسیجی در 1124 خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر را غربالگری کرده‌اند.

سردار خرّم به اقدامات محله‌ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا اشاره کرده و گفت: با افزایش آمار مبتلایان، از دو هفته قبل درکنار قرارگاه زیستی امام رضا(ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین است که بیش از 21 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برای رفع آلودگی محیطی، بیش از دو میلیون متر مربع از معابر اصلی و فرعی استان ضدعفونی شده است. ضدعفونی معابر اصلی توسط خودروهای رفع آلودگی "درخش" و "روتست" و ضدعفونی معابر فرعی و پر تردد نیز توسط بسیجیان عزیز انجام گردیده است.

فرمانده سپاه عاشورا به راه‌اندازی 21 کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج اشاره کرده و گفت: بیش از 14 هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه‌ها و تیم‌های ضدعفونی مشغول به خدمت رسانی اند.

وی ضمن تاکید بر مقابله با سودجویان خاطر‌نشان کرد: 5 انبار احتکار موارد بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نیز توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف و در اختیار مبادی توزیع قرار گرفته است.

‌انتهای پیام /111/ ز

R7887/P/S6,47/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی