Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، طی هفته اخیر با پذیرش استعفای علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران، احمد سعادتمند و حجت نظری به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

روز گذشته فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال تهران به تغییرات مدیریتی در این باشگاه واکنش نشان داد و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا افراد لایقی را برای مدیریت در این باشگاه پرطرفدار پایتخت انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مجیدی، وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم استقلال تهران به این مسائل واکنش نشان داد. غفوری که اعلام کرد بازیکنان این تیم بدون دریافتی وارد سال جدید شدند حرف‌هایی که هواداران این تیم مدت‌هاست به آن اشاره می‌کنند را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که به شرح زیر است:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری مدیریت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!