Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:47:11 GMT

رئیس پلیس استان بوشهر: به بوشهر سفر نکنید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۵۸۸

رئیس پلیس استان بوشهر: به بوشهر سفر نکنید

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توجه به سختی و مشکلاتی که در مبادی ورودی استان برای مسافران ایجاد خواهد شد از هموطنان درخواست می‌شود این استان را مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس در کنار نیروهای بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر با استقرار در مبادی ورودی استان، ورود مسافران را کنترل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست می‌شود این استان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب نکنند چون ممکن است ساعت ها در ترافیک و گیت های کنترل ورودی معطل شده و در صورت داشتن علائم بیماری تحت نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قرنطینه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: مردم خونگرم استان در خانه می مانند و با رعایت توصیه های کارشناسان بهداشتی انتظار دارند سایر هموطنان نیز این استان را مقصد سفر خود انتخاب نکنند.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر این که هرگونه عملیات کنترل ورودی و خروجی استان به وسیله نهادهای متولی همچون پلیس، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی در اختیار هلال احمر انجام خواهد شد تصریح کرد: هر اقدامی غیر از این مورد تایید پلیس نیست و اجازه انجام آن داده نخواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوروز 98 در خانه بمانیم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...