Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

در اینجا برنامه‌هایی قرار داده شده که به افراد کمک می‌کند در دوران تعطیلات عید به بهترین نحو و جذاب‌ترین حالت خاطرات خود را ثبت کنند و آن‌ها را برای خود ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


    دانلود Photo Lab PRO Picture Editor: effects, blur & art v3.6.20 برنامه ویرایش حرفه‌ای عکس‌های ۹۹ نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor با دارا بودن امکانات و افکت های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با ارائه صدها افکت و فریم به شما  امکان می دهد عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد  و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید.
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Camera FV-5 5.1.0 - برنامه قدرتمند دوربین حرفه‌ای

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه در دنیای امروز عکس‌برداری است. به قدری این مسئله برای بعضی از کاربران مهم است که حاضر هستند گوشی آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری پایین باشد اما دوربین خوبی داشته باشد. به همین دلیل در این میان نرم افزارهای زیادی ساخته شده‌اند که روی بهتر کردن کیفیت و عملکرد دوربین تمرکز دارند.

افراد زیادی روزانه از این نرم افزارهای جذاب استفاده می‌کنند. نام یکی از آن‌ها Camera FV-5 است یکی از بهترین، جالب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های عکسبرداری حرفه‌ای بوده و توسط استودیوی FGAE برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده شده است. برنامه مذکور تا به امروز بیش از 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان نصب شده است. این مسئله بدان معناست که کاربران به طور کلی از تجربه کاربری خود راضی هستند.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود VideoShow Pro: Video Editor 8.7.0rc - ویدئو ادیتور قوی گوشی

برنامه VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود ۳ میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی ۴.۵ از را نیز کسب کند.

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود PicsArt Photo Studio & Collage 14.0.3 - استودیو عکس قدرتمند

برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. 

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است. این نرم افزار داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کنند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم می‌گذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Adobe Photoshop Express 6.5.599 - فتوشاپ اکسپرس

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود گوگل فوتو Google Photos 4.19.0 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید.یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شماست که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود پریزما Prisma 3.2.4.413 برنامه تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن 

نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Simple Gallery Pro 6.12.5 - برنامه گالری ساده و قدرتمند
نرم افزار Simple Gallery Pro نام یک گالری ساده و قدرتمند مختص اندروید است که به شما امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. داشتن این نرم افزار در گوشی شما یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای داشتن یک گالری مناسب انجام دهید.   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید     انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار اندروید دانلود رایگان برنامه اندروید برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود یکی از بهترین نرم افزار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد

 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت فناوری هوآوی در چین از یک برند نرم‌افزاری جدید برای رانندگی هوشمند رونمایی کرد تا جدیدترین دستاورد خود را برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی در صنعت خودروهای الکتریکی به رخ بکشد.

جین یوژی (Jin Yuzhi)، مدیرعامل واحد خودروی هوشمند در هوآوی گفت نام تجاری این خودرو «کیان کان» (Qiankun) است و در عین خودران بودن، صندلی راننده دارد و مجهز به سیستم صوتی تحت فرمان راننده است.

جین گفت: «امسال رانندگی هوشمند برای نخستین بار در حد انبوه و گسترده تجاری‌سازی خواهد شد و تعداد خودرو‌های مجهز به سیستم خودران هوآوی در جاده‌ها تا پایان سال به بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.»

هوآوی در نوامبر گذشته اعلام کرده بود این واحد به یک شرکت جدید تبدیل می‌شود که فناوری‌ها و منابع اصلی واحد را دریافت می‌کند و از شرکای خود مانند خودروسازی چانگان (Changan) نیز دعوت به سرمایه‌گذای کرده است.

جین گفت، همچنین تاکنون از هفت مدل خودروی برقی با مشارکت خودروسازان چینی رونمایی کرده است که فروش خوبی داشتند.

این ایجاد تنوع در مدل خودرو‌های برقی در بحبوحه تشدید جنگ قیمت در بازار خودرو‌های جهان آغاز است چرا که این بازار با کاهش سرعت فروش و عمیق‌تر شدن نگرانی‌های مربوط به ظرفیت مازاد دست‌وپنجه نرم می‌کند و بیش از ۴۰ برند برای جلب‌توجه مصرف‌کننده با یکدیگر در حال رقابت هستند.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت