Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل حسنی شنبه در جریان بازدید از قرارگاه جهادی شهید نجفعلی مفید، محل تولید مواد ضد عفونی کننده دست و توزیع اقلام بهداشتی افزود:در زمینه تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی مشکلی نداشته ایم و در تلاشیم تا مشکل کمبود این اقلام در کل شهرستان لارستان را رفع کنیم.
فرماندار ویژه لارستان همچنین از تلاش شبانه روزی بسیجیان و دست اندرکاران این قرارگاه جهادی و مجموعه خط تولید و آماده سازی انواع مواد ضد عفونی کننده، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار فارس گفت: بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش برای ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم و زبان از بیان این جانفشانی‌ها قاصر است.
حسنی افزود: اما در این میان گروه‌های دیگری هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.
وی ادامه داد:اگر ایار ن روزها شنیدن  اخبار مربوط به بیماری کرونا حال دلمان را می‌گیرد، اما در مقابل شنیدن این خبر که تعدادی از بسیجیان، خیرین و شرکت های دانش بنیان دست به دست هم داده‌اند تا به عنوان یاوران سلامت با تهیه ماسک و تولید مواد ضد عفونی کننده در کنار مدافعان سلامت میهن عزیزمان باشند، می‌تواند حال دلمان را خوب کند.
حسنی اضافه کرد:در واقع گروه‌های جهادی پایگاه‌های مختلف بسیج به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان در کنار مردم حضور دارند؛ تا مردم همچنان مانند روزهای عادی به زندگی ادامه دهند.
امین برزکار مسوول قرارگاه جهادی نجفعلی مفید نیز در این بازدید با تقدیر از حضور مسوولان گفت: فعالیت این قرارگاه برای مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های تولید و توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی، کنترل ورودی شهر و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان است.
 وی افزود: با حمایت دانشکده علوم پزشکی شهرستان و همچنین مجمع خیرین سلامت‌ و مردم ۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده از ژل آلوئه‌ورا، دستکش و ماسک‌های پارچه‌ای، دعای هفتم صحیفه سجادیه و تقویم سال جدید تولید شده که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات روزانه بین اقشار مختلف مردم شهرستان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به دیگر فعالیت این گروه جهادی بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر سطح شهر با همکاری آتش‌نشانی لارستان و با مشارکت پایگاه‌های تابعه، کنترل ورودی شهر و گرفتن تست اولیه با شیفت‌بندی بسیجیان و عموم مردم و توزیع مواد غذایی بین نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت شهرستان از جمله فعالیت‌های در حال انجام است.
 برزکار اضافه کرد: از زمان تشکیل این قرارگاه علاوه بر اعضای بسیج و اعضای هیأت مذهبی، اقشار مختلف مردم نیز به روش‌های مختلف در این اقدام جهادی مشارکت کرده اندو هر کس آنچه در توان دارد، اعم از مادی و غیرمادی کمک می‌کند.

لارستان به مرکزیت شهر لار  از شهرستان های جنوبی استان فارس است.

برچسب‌ها ویروس کرونا لارستان استانداری فارس فارس پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لارستان استانداری فارس فارس ویروس کرونا لارستان استانداری فارس فارس اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود

فاطمه شیرازی، حافظ، قاری و داور مسابقات قرآن با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنم و مشتاق هستم تا بدانم عرصه‌های فعالیت سازمان اوقاف در بخش‌های مختلف به چه صورت است. البته با فعالیت قرآنی سازمان از سال ۱۳۷۴ آشنا هستم از چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن همراه اوقاف بوده ام و کاملاً به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اشراف دارم.

وی اظهار کرد: اما در زمینه حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و اهدافی که برای وقف بیان شده که موقوفه حفظ شود و در راستای نیت واقف باشد، مسلماً در اقداماتی که در عرصه علمی صورت می‌پذیرد به عنوان مثال در حوزه تولید وسایل پزشکی که تکنولوژی آن در دست کشورهای اروپایی است مانند فیلتر دیالیز که در دوران تحریم به مشکل برخوردیم و در این نمایشگاه مشاهده کردیم که یکی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و باعث خرسندی است اگر اوقاف در این زمینه سرمایه گذاری کند. قطعاً واقفان نیز خشنود خواهند شد.

شیرازی بیان کرد: امید است اوقاف در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مستدام باشد. در عرصه کمک به فناوری و هر آنچه باعث شود ایران ما یک پله بالاتر رود ارزشمند است و باید مردم مشارکت داده شوند. ما مردم خالص و مخلص و جوانان نخبه داریم که باید به کار گرفته شوند و مسئولان اهتمام داشته باشند که بتوانیم ایران را ارتقا دهیم و در دنیا بدرخشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسایلی که جای کار دارد بحث تأمین دارو است که با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت سازمان اوقاف می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم. البته قبل از هر اقدامی باید حول محور پیشگیری فعالیت شود و اوقاف نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

کد خبر 6092189 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی