Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:12:00 GMT

فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۶۳۶۹

فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان به نقل از دکتر امیدی؛ بهزیستی استان در راستای بحران همه گیری بیماری کرونا و بر اساس ضرورت قرنطینه خانگی افراد جامعه و طولانی بودن دوران گذار از اپیدمی و کاهش عوارض و آسیب های روحی و روانی مبتلا ناشی از آن، نسبت به اجرای جشنواره فیلم کوتاه "سه دقیقه ای" با هدف افزایش دانش عموم مردم در رابطه با حل مشکلات احتمالی اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه از تمامی روانشناسان و صاحبنظران دعوت کرد تا در زمینه عناوین مشخص شده در جشنواره نسبت به تهیه و ساخت فیلم های آموزشی کوتاه برای استفاده عموم مردم با زبان شیوا و روان اقدام کندو گفت : شرکت کنندگان می توانند از همه عناوین مطرح شده به صورت جداگانه فیلم کوتاه تهیه کنند.

وی از جمله عناوین و موضوعات تهیه و ارائه آثار را "کرونا و مدیریت استرس"، " کرونا و درد و رنج شخصی"، "کرونا حرکت و تلاش"، "کرونا، مدیریت بحران"، کرونا و فضای مجازی"، "کرونا و اوقات فراغت"، "کرونا و خودمراقبتی جسمی"، "کرونا و خودمراقبتی روانشناختی"، "کرونا و تاب آوری جامعه"، "کرونا و شوخ طبعی"، "کرونا و سلامت روان کودکان در بحران" و "کرونا و ورزش خانگی"عنوان کرد.

امیدی خاطر نشان کرد: از تولیدات رواشناسان در این جشنواره به صورت آموزش همگانی در فضاهای مجازی استفاده خواهد شد، بر این اساس ضمن زیرنویس اسامی روانشناسان مربوطه، عبارت بهزیستی استان گیلان نیز به صورت زیرنویس درج شود.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های لازم به ۱۰ اثر منتخب جوایز ارزنده ای ارائه می شود ضمن اینکه از تمامی آثار بر اساس زمان تحویل اثر و تایید نهایی آن برای آموزش همگانی بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد : روانشناسان علاقمند برای شرکت در این جشنواره تا بیستم فروردین ٩٩ فرصت دارند تا آثارشان را پس از تدوین نهایی به شماره واتس آپ ۰۹۳۸۵۲۴۰۲۱۷ ارسال کنند.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان سازمان بهزیستی کشور رشت ویروس کرونا گیلان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مربای ریواس ؛ یک مربای بهاری، پرخاصیت و مقوی + طرز تهیه
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد