Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ماموریت و اولویت سپاه با توجه به نیاز جامعه تغییر می‌کند، گفت: سپاه و بسیج آمادگی تامین نیازهای کادر درمانی استان را دارد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سردار حسین معروفی در حاشیه افتتاح کارگاه تولید لباس بیمارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی اظهار داشت: از تمامی مردم که در این روزها برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری و از شیوع آن همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی انعطاف‌پذیر است که با توجه به ماموریت‌های ذاتی خویش و نیازهای جامعه و مردم اولویت‌های آن تغییر می‌کند یادآور شد: روزهایی سیل و زلزله و امروز مقابله با کرونا که جهان، کشور و استان ما را درگیر کرده در اولویت ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: اولویت امروز ما مدیریت پیشگیری از این ویروس منحوس و کمک به مسئولان، جامعه پزشکی و مردم در استان است.

گزارش ویدئویی تسنیم کرمان| زمزمه روح‌بخش هفتمین دعای صحیفه سجادیه از جوار مزار حاج قاسمگزارش|سفیران سلامت حاج قاسم از بیت الزهرا(س) به مقابله با کرونا می‌روند + فیلمناگفته‌هایی از فرماندهی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس/ سربازی که وجودش برای فر‌ماندهان ‌و رزمندگان ‌آرامش‌بخش بود + فیلم

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه ثارالله استان کرمان در این رابطه بیان کرد: یکی از اقدامات ما راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان است که در 48 ساعته گذشته تولید ماسک ما در استان به بیش از 30 هزار ماسک رسیده و سرعت خوبی پیدا کرده است.

سردار معروفی با ابراز اینکه دانشگاه علوم پزشکی ما برای کادر درمانی و تامین امنیت و مصونیت این پرسنل در بیمارستان‌ها با کمبود لباس مواجه است گفت: در این راستا و با توجه به نیاز استان کارگاهی در این رابطه با کمک بسیجیان کرمانی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با 25 چرخ خیاطی و با ظرفیت روزانه 30 تا 40 دست لباس کامل برای مصونیت کادر درمانی کار خود را آغاز کرده است افزود: با توجه به نیازی که به ما اعلام می‌شود این آمادگی را داریم تا تعداد این کارگاه‌ها و حتی تعداد شیفت‌های کاری را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: از خواهرانی که تخصصی در این رابطه دارند دعوت می‌کنیم تا در این جهاد مشارکت کرده و به سفیران سلامت استان کمک کرده تا نیاز آنها را تامین کنیم.

وی در پایان از تمامی کسانی که در این روزها هیچ تعطیلی نداشته و با تمام وجود جهاد می‌کنند تشکر کرد و گفت: از همه مردم درخواست دارم این روزها به توصیه‌های انجام شده توجه کنند، در خانه بمانند و از رفتن به مسافرت و دید و بازدید خودداری کنند تا با کمک هم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش