Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری با بیان اینکه با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن بزرگترین عیدی مردم به یکدیگر است گفت: بیش از ۳۶ هزار نفر از شهروندان اندیمشک در غربالگری الکترونیکی شرکت کرده‌اند .

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک فرارسیدن سال نو و عید نوروز اظهار کرد: بهار جلوه‌ای باشکوه و زیبا از رحمت خداوند متعال است، روزی نو و فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را با زیبایی بی‌نظیر خود به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک افزود: سال ۹۸ سالی همراه با برخی رویدادهای تلخ برای ملت ایران اسلامی بود و اکنون نیز همه دنیا و کشورمان درگیر ویروس منحوس کرونا شده اما با وجود این تلخی‌ها، آمدن بهار طبیعت را به فال نیک می‌گیریم.

 

وی با بیان اینکه سال نو که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته، فرصتی ارزنده برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی است اذعان داشت: بی‌شک تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب نیازمند عزم و همدلی همگانی است.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه در شرایطی که هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی شدت گرفته و برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر در نظام اسلامی، این تلاش جمعی و همدلی باید مضاعف شود تصریح کرد: افزایش بهره‌وری و بهره‌گیری بهینه از پتانسیل، ظرفیت و منابع موجود در سال جدید اولویت مسئولان شهرستان اندیمشک است تا روند سازندگی این شهرستان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب همچنان با شتاب به پیش برود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شهروندان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و با در خانه ماندن بزرگترین عیدی را به یکدیگر بدهند.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: بیش از ۳۶ هزار نفر از شهروندان اندیمشک در غربالگری الکترونیکی شرکت کرده‌اند و سایر شهروندان نیز باید در این سامانه خودمراقبتی ثبت نام کنند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربالگری الکترونیکی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرماندار اندیمشک عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم

فرهنگیان بازنشسته که هم اکنون به عنوان معلم حق‌التدریس در کلاس‌های درس حضور دارند همچنین معلمان خرید خدمات آموزشی نسبت به عدم دریافت هدیه روز معلم گلایه دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش شب گذشته، 2 میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

معلمان بازنشسته که اکنون به عنوان معلم حق‌التدریس در کلاس‌های درس حضور دارند و معلمان خرید خدمات آموزشی از عدم واریز این مبلغ گلایه دارند آن هم در حالیکه در کنار معلمان رسمی در کلاس‌های درس مشغول تدریس هستند.

از سوی دیگر مطالبات مربوط به ساعات حق‌التدریس معلمان بازنشسته و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی با تأخیر چندین ماهه پرداخت می‌شود.

واریز 3 مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت

با این حال علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از واریز سه مطالبه معلمان شامل حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳