Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان برای حضور داوطلبین بسیجی در جهت همکاری با بیمارستان ضیایی در مقابله با ویروس کرونا فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در فراخوان صادره از سوی بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان، آمده است: با توجه به اینکه از اول اسفند ماه سال جاری به طور ناگهانی بیماری کووید ۱۹ در اردکان شیوع پیدا کرده و منجر به بستری شدن تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان شده است و از آنجایی که بهترین راه کنترل و جلوگیری از انتقال این بیماری، قطع زنجیره انتقال می باشد؛ برای تحقق این امر، بیماران بستری در بخش ها می بایستی بدون همراه (پادار) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به دلیل اینکه اکثر این بیماران سالمند بوده و نیاز به دریافت خدمات مراقبتی که قبلا توسط همراه بیمار انجام میشد را دارند و نظر به حجم بالای کار و کمبود شدید نیروی انسانی، ارائه این گونه خدمات مراقبتی برای کارکنان بیمارستان بسیار سخت و دشوار شده و علیرغم تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه، نیازمند همراهی و کمک داوطلبین عزیز هستند.

از کلیه خواهران و برادران ایثارگری که تمایل به شرکت در این امر جهادی و خداپسندانه را دارند دعوت به عمل می آید با مراجعه به دفتر مدیریت بیمارستان و ثبت نام و دریافت آموزش های لازم، یار و‌ همراه مدافعان سلامت شوند.

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03531522001 و یا ۰۹۱۳۷۰۸۷۰۱۸ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس بیمارستان ضیایی اردکان مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان بسیج جامعه پزشکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم