Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@10:22:58 GMT

کاهش ۳۵ درصدی ترافیک در محورهای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۰۳۰

کاهش ۳۵ درصدی ترافیک در محورهای کرمانشاه

ایسنا،  سرهنگ محمد حیدری با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفندماه، گفت: با توجه به هشدارهای متعدد مسئولان بهداشت و درمان کشور مبنی بر لغو سفرهای نوروزی، از زمان شروع طرح تا به امروز شاهد کاهش ۳۵ درصدی ترافیک در محورهای استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای استان کرمانشاه عادی و روان است و انتظار این است که مردم به توصیه‌ها توجه کرده و به طور جد از رفتن به مسافرت نوروزی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطرنشان کرد: بیماری "کرونا" با تشدید مسافرت‌های نوروزی، شیوع بیشتری پیدا می‌کند و در همین راستا به طور جد از مردم می‌خواهیم از رفتن به سفرهای نوروزی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کنترل تمام ورودی‌های استان، گفت: همکاران در تمامی گشت‌های پلیس راه در کنار اکیپ‌های امدادی از جمله هلال احمر قرار دارند و به بحث کنترل خودروهای ورودی به استان کمک می‌کنند.

حیدری از کاهش ۷۰ درصدی تلفات جاده‌ای در طرح نوروزی امسال هم خبر داد و افزود: خوشبختانه این کاهش تردد منجر به کاهش تلفات نیز شده و با گذشت یک هفته از شروع طرح نوروزی، شاهد کاهش ۷۰ درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به استقرار ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان، گفت: با توجه به پرتعداد بودن سرنشینان خودروها در این روزها، برخورد با تخلفات رانندگی تشدید می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شروع بارندگی‌ها در سطح محورهای استان گفت: در حال حاضر تمامی محورهای استان لغزنده است و این شرایط می‌طلبد افراد احتیاط بیشتری در بحث رانندگی داشته باشند.

وی نسبت به انجام سرعت و سبقت غیرمجاز در این شرایط هشدار داد وافزود: شرایط لغزندگی جاده‌ها احتیاط بیشتری را در رعایت سرعت می‌طلبد، چراکه در این شرایط این امکان وجود دارد که با عدم سرعت مطمئنه کنترل خودرو از دست راننده خارج شده و به دنبال آن حادثه تلخی رقم بخورد.

کد خبر 494395 برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای پلیس راهور - شهر استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ای پلیس راهور شهر استان کرمانشاه استان کرمانشاه محورهای استان طرح نوروزی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بگفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، پلیس با تغییرات طرح ترافیک با توجه به موتلفه‌های ترافیک در این محدوده موافق است.
سرهنگ موسوی پور گفت: طرح ترافیک جدید بعد از انجام اقدامات کارشناسی از سال آینده اجرایی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده