Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:49:54 GMT

قدردانی فرمانده کل ارتش از جهادگران خط مقدم سلامت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۳۵۲

قدردانی فرمانده کل ارتش از جهادگران خط مقدم سلامت

فرمانده کل ارتش طی پیامی با تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و خانواده معظم شهیدان از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی با تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و خانواده معظم شهیدان از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت/ تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار، یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می‌کنم.

در جای خالی شهدا، درود می‌فرستم به ساحت مقدسشان که توفیقات به دست آمده و استقرار نظام مقدس اسلامی بر قله‌های افتخار به برکت خون پاک آن عزیزان است و بجاست در اولین روز سال جدید یاد و خاطره سپهبد های اخلاص، شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی را نیز گرامی بداریم و از خدای متعال توفیق ادامه این راه سعادت اخروی را مسئلت کنیم.

همچنین لازم می دانم از تلاش شبانه روزی تمام جهادگران خط مقدم سلامت در اقشار مختلف مردمی، نهادها و سازمان‌ها بویژه پزشکان و پرستاران و وزارت بهداشت که در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا حضوری مخلصانه دارند تشکر کنم.

از همرزمان عزیزم نیز که در سایه حمایت خانواده‌های صبور و محترمشان در مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تامین امنیت مرزها و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سال گذشته در تمامی بحران‌ها و حوادث سخت و سهمگین، فداکارانه در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی، ردایه حافظان سلامت را روی لباس رزم بر تن کردند و در این کارزار نیز ایثارگرانه حاضر شدند تقدیر و تشکر می‌کنم و به مردم قدرشناس ایران سربلند اسلامی اطمینان خاطر می‌دهم که فرزندانشان در ارتش در هر سنگری که نیاز باشد برای اقتدار نظام مقدسمان و عزت، امنیت و سلامت ملت عظیم‌الشان کشورمان جان خود را تقدیم خواهند کرد و یقین داشته باشند که در سال جهش تولید و در سایه رهنمود و پیام امید بخش نوروزی رهبر معظم انقلاب با روحیه‌ای بهتر و قوی‌تر از همیشه پیام آور اقتدار، عزت و سربلندی نظام در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهند بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

R1373/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران جهادگران خط مقدم سلامت فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی