Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که آمارها از شناسایی نزدیک به یک هزار نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر می‌دهد، مبتلایی از استان سمنان در 24 ساعت گذشته گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلای جدید به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از عدم گزارش مورد جدیدی از ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان همان ۶۴۵ نفر دیروز است.

این در حالی است که دیروز گفته شده بود: استان سمنان رتبه اول ابتلا به کرونا در کشور را به نسبت جمعیت دارد و تمهیدات مسؤولان ملی و استانی در زمینه مقابله با این ویروس باید تقویت شود.

بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه هفت هزار و ۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

متأسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به یک هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت آموزش پزشکی سمنان شناسایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست