Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:55:29 GMT

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به کادر درمان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۸۸۲۴

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر به کادر درمان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک ۱۲۰ میلیون تومانی این اداره به مدیریت بهداشت و‌ درمان ملایر برای پیشگیری از کرونا خبر داد.

پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی انجام شده تمام بقاع متبرکه ملایر بسته شده و در ایام نوروز نیز هیچ برنامه‌ای در آنها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به شرایط و نیاز جامعه با اخذ مجوز از سازمان اوقاف در راستای نیت واقف، این مجموعه کمک‌های بهداشتی خود را به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ارائه کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۴ هزار ماسک به بیمارستان امام حسین (ع) برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد گفت: این  تعداد غیر از مبلغ کمکی به بهداشت و درمان ملایر بوده است.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از محل عواید موقوفه مرحوم سیف‌الدوله در اقدامی موثر، خداپسندانه و به‌جا با هماهنگی مسئولان شهرستان طی دو مرحله کمک‌های خود را به حوزه بهداشت و درمان ملایر داشته است.

جعفری افزود: این اداره ۱۲۰ میلیون تومان با محوریت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری از انتشار کرونا در قالب اقلام بهداشتی و پیشگیرانه  شامل (لباس مخصوص، مواد ضدعفونی، ماسک و...) مساعدت داشته است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت مدیریت ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند