Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@09:26:54 GMT

آدرس پارک جنگلی سرخه حصار+ امکانات

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۹۵۷۵

آدرس پارک جنگلی سرخه حصار+ امکانات

صدای ایران- پارک جنگلی سرخه حصار با وجود گستردگی و مساحت بسیار زیادی که دارد، در بخش های مختلف آن امکانات تفریحی، ورزشی، هنری و گردشگری به چشم می‌خورند. امکانات ورزشی نظیر سالن های کشتی، پیست دوچرخه سواری، سالن های والیبال و … در این پارک زیبا وجود دارند.

آدرس:

تهران، اتوبان رسالت، بزرگراه یاسینی، پارک جنگلی سرخه حصار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دسترسی:

برای رفتن به پارک سرخه حصار با خودروی شخصی، باید وارد اتوبان رسالت شرق شوید، مسیر را تا انتها ادامه دهید و سپس در انتهای اتوبان وارد مسیر بزرگراه شهید یاسینی شرق شوید. در همان اوایل اتوبان، پارک را مشاهده خواهید کرد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به پارک جنگلی سرخه حصار، ایستگاه فرهنگسرا است. برای رفتن به پارک، وارد خط صادقیه - فرهنگسرا شوید و در آخرین ایستگاه که فرهنگسرا می‌باشد از مترو خارج شده و از آنجا تاکسی های پارک را سوار و روبروی درب ورودی پارک پیاده شوید. خطوط BRT در بیشتر نقاط تهران نیز به نزدیک ترین ایستگاه به پارک، یعنی ایستگاه چهار راه تهرانپارس، دسترسی مناسبی دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران بوستان پارک پارک جنگلی پارک سرخه حصار پارک جنگلی سرخه حصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید سکه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

گفتنی است، تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعاً ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

کد خبر 6093436

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت