Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در دومین روز سال جدید و با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان کارگاه تولید لباس بیمارستانی سپاه در شهر کرمان افتتاح شد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کارگاه تولید لباس بیمارستانی در کرمان امروز صبح با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در هنرستان دخترانه مدرس شهر کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه که به همت بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان راه‌اندازی شده است با 25 چرخ خیاطی و تعدادی از خیاطان خانم بسیجی روزانه بخشی از نیاز استان کرمان در زمینه تامین البسه بیمارستانی را تامین می‌کنند.

استفاده از ماسک در محیط‌های بسته و خودروهای عمومی در کرمان اجباری شدکارگاه‌های تولید ماسک سپاه در کرمان به 37 عدد رسید؛ تولید روزانه 30 هزار ماسک توسط بسیجیانسپاه و بسیج آمادگی تامین نیازهای کادر درمانی کرمان را دارد

به گزارش تسنیم در حال حاضر 37 کارگاه خیاطی در سطح استان توسط سپاه ثارالله استان راه‌اندازی شده است که روزانه 30 هزار ماسک را تولید می‌کنند.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط بسیج سازندگی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی ویروس کرونا استان کرمان بسیج سازندگی ویروس کرونا سپاه ثارالله استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر