Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شهین‌باهر، روز شنبه در حاشیه فعالیت تیم‌های ضدعفونی معابر و اطلاع‌رسانی صوتی در محلات در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گروه های صوتی توسط اداره کل ارتباطات و امور ارتباطات مناطق ۱۰گانه در محلات به ویژه مناطق کم‌برخوردار حضور می یابند تا شهروندان را از خطر شیوع ویروس کرونا آگاه‌ و آنان را برای دور ماندن از خطر این ویروس به ماندن در خانه های خود تشویق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: گروه های اطلاع‌رسانی سیار پیام هایی در مورد خطر ویروس کرونا، ضرورت در خانه ماندن و نحوه رعایت مسائل بهداشتی به شهروندان اعلام می کنند و از آنان می خواهند که در کنار رعایت این موارد از حضور در مراکز و مکان های پرازدحام خوددالری کنند و تا آنجا که می توانند در خانه های خود بمانند.

شهین باهر، با تاکید بر اینکه پیشگیری مهم‌ترین ابزار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است، ادامه داد: شهرداری تبریز در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای از روزهای اول آغاز کرده و اکنون محله به محله کار اطلاع‌رسانی را در خصوص خطر شیوع این ویروس ادامه می دهند.

وی یادآوری کرد: از صبح امروز نیز مرحله جدید این اقدامات با راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات مناطق ۱۰گانه تبریز در حوالی بازار تبریز اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی این شهر کردند.

شهین باهر، افزود: پیش‌تر ضدعفونی معابر بیش‌تر در مسیرهای اصلی انجام می‌شد اما اکنون با اعلام اسامی محلاتی که مبتلایان بیش‌تری دارند، شهرداری تبریز وارد محلات شده و خدمات خود را با شدت و همت بیش‌تری ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: همچنین از امروز گروه های اطلاع‌رسانی صوتی علاوه بر مناطق ۱۰گانه تبریز، در شهر سردرود نیز توسط شهرداری تبریز ضدعفونی و اطلاع‌رسانی شد و برای فردا نیز منطقه آخمقیه در دستور کار قرار گرفته است.

تاکنون ۷۵۶ نفر در استان چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند  و ۷۲ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز ویروس کرونا آذربایجان شرقی شهرداری تبریز شهرداری تبریز ویروس کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه