Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@03:15:53 GMT

توقیف ۲ خودرو حامل ۳هزار ماسک احتکار شده

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۹۳۰

ساعت 24-با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از 2 دستگاه خودرو سواری در کرج تعداد 3 هزارو 240 عدد ماسک احتکار شده کشف شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروزدر گفت‌وگویی گفت: در پی انتشار خبرشیوع ویروس کرونا در کشور و تقاضای مردم برای تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری، عده ای با سوء استفاده از این فضا اقدام به احتکار اقلام بهداشتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، تیم های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت تولید کنندگان و فروشندگان اقلام بهداشتی را رصد کرده که در این رابطه از حمل و جابجایی مقادیر زیادی ماسک توسط 2 دستگاه خودرو سواری در یکی از مناطق کرج مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل استقرار خودرو ها را شناسایی کرده و پس از اعزام به آن جا، هر دو دستگاه خودرو پراید و تیبا را در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند و در بازرسی از آن ها تعداد 3 هزارو 240 عدد ماسک کشف شد.

سردار محمدیان با بیان این که ماسک‌های کشف شده به منظور عرضه به بازار با قیمت گران تر از قیمت اصلی آن احتکار شده بود گفت: هردوراننده دستگیر و به همراه خودرو ها به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار