Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا باعث شده پاری سن ژرمن برای راضی کردن کیلیان ام باپه جهت تمدید قرارداد فرصت بیشتری در اختیار داشته باشد.

طرفداری- ویروس کرونا، فوتبال دنیا را به تعطیلی کشانده و حتی باعث تعویق یورو 2020 شده است تا لیگ‌های اروپا بتوانند طی ماه‌های آینده برگزار شده و به اتمام برسند.

به گزارش مارکا، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال برای پاری سن ژرمن یک فرصت است زیرا آن‌ها زمان بیشتری برای متقاعد کردن کیلیان ام باپه جهت تمدید قرارداد در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام باپه که تا 2022 با پی اس جی قرارداد دارد، قصد داشت پس از یورو 2020 درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند اما تعویق یورو به سال 2021 باعث می‌شود که برنامه‌های ام باپه جهت تصمیم‌گیری تغییر کند. ام باپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن هنوز سیگنال مثبتی نفرستاده اما با توجه تعویق یورو 2020 و احتمالا المپیک توکیو و نبود امکان افزایش ارزش ام باپه با درخشش در تورنمنت‌های بین المللی در این تابستان، پاری سن ژرمن امیدوار است تا با افزایش دستمزد، این مهاجم 21 ساله فرانسوی را راضی به تمدید قرارداد کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد پاری سن ژرمن تعویق یورو ام باپه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)

گل راموس به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید