Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دادگر روز شنبه افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مشترکان گرامی در این استان است.

وی اظهار داشت: ارائه تمامی خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری، در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکان به منظور آسایش و آرامش مشترکان بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستان‌ها را در شرایط کنونی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض از سنوات گذشته در وزارت نیرو و این شرکت طراحی و برنامه ریزی شده  است گفت: در شرکت توانیر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری از حدود ۱۰ سال گذشته امکان پرداخت قبوض از درگاه‌های الکترونیکی تمامی بانک‌ها، فراهم بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: در چند سال گذشته نیز با راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و همچنین اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت (قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین اپلیکیشن‌های خدمات بانکی نظیر آپ، تاپ و سکه می‌توانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها و اعلام کارکرد را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

وی با بیان اینکه امکان ارائه تمامی خدمات مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در مدیریت‌های شهرستان‌ها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است تصریح کرد: مشترکان گرامی می‌توانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهره مند شوند.

دادگر در تشریح فعالیت‌های الکترونیکی و غیرحضوری گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره تلفن همراه و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.

وی افزود: مردم و مشترکان در استان خراسان جنوبی به منظور حفظ سلامت خود، کارکنان این شرکت و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، ضمن ماندن در منازل از خدمات الکترونیک فراهم شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تامین برق مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اولویت همکاران شرکت توزیع برق است گفت: در تمامی روزها اکیپ‌های کشیک در تلاش هستند تا پایداری شبکه‌های توزیع برق سراسر استان را همچون گذشته حفظ  کنند و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی لازم است این گونه مشترکان حساس، نسبت به حصول اطمینان از آماده بکار بودن دیزل‌های اضطراری خود، اقدام کنند.

برچسب‌ها خراسان جنوبی شرکت توانیر برق آموزش الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی شرکت توانیر برق آموزش الکترونیکی خراسان جنوبی شرکت توانیر برق آموزش الکترونیکی خراسان جنوبی دریافت لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟