Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:49:28 GMT

کاهش تبلیغات برای سریال پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۲۶۸

کاهش تبلیغات برای سریال پایتخت

تلویزیون تصمیم گرفت علاوه بر مشکلات اقتصادی و تأمین هزینه‌های صداوسیما از آگهی‌های بازرگانی، تبلیغات در جریان پخش سریال "پایتخت" کاهش یابد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اولین قسمت سریال "پایتخت" هر 15 دقیقه یک بسته تبلیغاتی به خودش دید و مردم و هنرمندان سریال "پایتخت" را نیز آزار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیتی نوشت: 

"بیشتر مردم از فضای طنز و نمایش خانواده اصیل ایرانی تقدیر می‌کنند اما در این بین از اینکه دو بسته تبلیغاتی بین سریال پخش شد خیلی گلایه داشتند، و البته هم حق دارند، چه کنیم که تکلیف است بیشتر بودجه صداوسیما باید از تبلیغات بازرگانی تأمین شود. 

تبلیغات وقت‌نشناس در تلویزیون/ چرا آنقدر آگهی‌های بازرگانی آزاردهنده‌اند؟

از امشب به رغم اینکه سریال 60 دقیقه‌ای است، با تدبیری که شد فقط یک بسته تبلیغاتی در حین پخش سریال جاگذاری شده است تا با آرامش بیشتر سریال "پایتخت" رو ببینید."

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سریال پایتخت سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال پایتخت سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سریال پایتخت سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون