Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@17:21:06 GMT

هراس آمریکا از حمله هکرهای روسی در المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۳۹۵

هراس آمریکا از حمله هکرهای روسی در المپیک ۲۰۲۰

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، شرکت ژاپنی با همکاری متخصصان آمریکایی برای اطمینان از امنیت سایبری رقابت‌های المپیک 2020 همکاری می‌کند. البته آمریکایی‌ها از حمله هکرهای روسی در طول این رقابت‌ها در هراس هستند.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 سکوهای زیادی در ورزشگاه خالی از تماشاگر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع تماشاگران نمی‌توانستند از طریق اینترنت به بلیت‌های این مراسم دسترسی داشته باشند. علت این اتفاق نیز برنامه ویروسی بود که وارد سیستم مرکزی رقابت‌های المپیک زمستانی 2018 شد. متخصصان آمریکایی نیز اعتقاد داشتند که هکرهای روسی پشت این حمله سایبری بودند. هرچند هیچ نهادی تاکنون اتهام رسمی را به روسیه وارد نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: هراس آمریکا حمله هکرهای روسی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود

واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چند روز پس از انتشار گزارش تازه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) در مورد حمله به فرودگاه کابل در جریان روند تخلیه، واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد «عبدالرحمان اللوگری» که از او به‌عنوان عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل یاد می‌شود،  توسط آمریکا از هند وارد افغانستان شده بود.

این نشریه آمریکایی به نقل از برخی اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا گزارش داد اللوگری در سال 2017 هنگام تلاش برای انجام یک حمله در هند بازداشت و سپس توسط آمریکا به افغانستان انتقال داده شده بود.

بر اساس این گزارش، وی از زندانی به زندان دیگر منتقل شد تا اینکه در ژانویه 2021 به زندان بگرام، بزرگترین پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی، انتقال داده شد.

بر اساس گزارش سنتکام، طالبان 11 روز پیش از حمله انتحاری فرودگاه کابل، در حین تصرف قدرت این زندانی را به‌همراه دیگر زندانیان آزاد کرده بود.

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کردجزئیات حادثه فرودگاه کابل؛ آمریکایی‌ها مردم را به گلوله بستندپنتاگون: طالبان طراح حمله به فرودگاه کابل را کشته است

سنتکام درحالی مدعی است که در حین سقوط جمهوریت، اعضای داعش توسط طالبان از زندان آزاد شدند که طالبان می‌گویند مقامات دولت سابق افغانستان در زمان به قدرت رسیدن آنها زمینه فرار داعش‌های زندانی را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل