Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صحراگرد شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل شدت رگبارها در برخی از مناطق به خصوص مناطق۳، ۶، ۸ و ۹ به دلیل جوابگو نبودن حجم کانال ها، برخی از نقاط نظیر بزرگراه شهید کلانتری مقابل هتل پردیسان، راستگرد پل انقلاب، تقاطع مصلی و چمن، بلوار حر و چهار راه استانداری‌ حاشیه خیابان بهار دچار رواناب شد که به همت نیروهای خدمات شهری موارد به سرعت مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر بارش باران طی امروز و روزهای آتی، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آب‌افتادگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمده است.
صحراگرد افزود : ۶۹ تانکر، ۹ پمپ خودمکش، ۹۰ موتور پمپ سیار و ۱۰ هزار کیسه شن در سطح شهر مستقر شده و با شروع بارش‌ها به‌کارگیری شد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر نیروی کارگری برای رفع هرگونه آب افتادگی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.
طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی، با ورود سیستم بارشی جدید در این استان از عصر امروز در روز یکشنبه بارشها شدت می‌گیرد و بارش شدید باران در برخی نقاط همراه با رعد و برق و بارش تگرگ، وزش باد شدید وقوع صاعقه و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی شده است.
بنا بر این گزارش میزان بارش پیش بینی شده بر اثر فعالیت این سامانه بارشی که تا ظهر روز چهارشنبه هفته‌جاری در خراسان رضوی ادامه دارد بین ۱۰ تا ۵۰ میلی‌متر رخ خواهد بود.

برچسب‌ها شهرداری مشهد آب گرفتگی بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد آب گرفتگی بارش باران شهرداری مشهد آب گرفتگی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته باران در صفی آباد دزفول ۷۸.۲  و شهر حسینیه اندیمشک ۷۳.۸ میلی متر   بارید.

محمد سبزه زاری افزود: این میزان در شهر‌های شوشتر ۶۱.۴، گتوند ۵۰، بهبهان ۳۷.۱ و لالی ۲۵.۴ میلی متر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در این مدت بارش باران در شهر‌های آغاجاری ۱۹.۹، هندیجان ۱۸.۳، اهواز ۱۵.۹، امیدیه ۱۴.۴ و بندر ماهشهر ۱۲ میلی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران تا فردا در استان ادامه دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • بارش شدید و رگباری باران در خرم‌آباد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده