Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:03:19 GMT

تعطیلی بازار، سهم اصناف از مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۳۹۲۸

تعطیلی بازار، سهم اصناف از مبارزه با کرونا

محمود بنانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فضای مقابله با کرونا پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی از جان و از زندگیشان گذشتند و اصناف نیز با وجود همه ضررهای که از تعطیلی اجباری متحمل می‌شدند در این شرایط دست کشیدن از کسب و کار برای حفظ سلامت جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند و سهم خود را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دو ماه پایانی سال و عید نوروز برای هر صاحب صنفی، دوره حیاتی برای رونق کسب و کار است و فرصتهای درآمدزایی در این روزها با کل سال برای صاحبان صنوف برابری می‌کند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: تعطیلی اجباری یا کاهش ساعات فعالیت برای ترغیب مردم به ماندن در خانه و پیشگیری از شیوع کرونا، مستقیم یا غیرمستقیم آسیب جدی به اصناف وارد کرد.

بنانژاد افزود: هرچه قدر زمان درگیری کشور با کرونا بیشتر شود، ضرر بیشتر و وسیع تری به صنوف و کسب و کارهای کوچک وارد می‌شود لذا از خود گذشتگی صنوف در این ایام و تعطیلی مغازه‌ها باعث کاهش مدت زمان مقابله با کرونا خواهد شد.

عضو هیات مدیره اتاق اصناف ایران گفت: بیشترین ضرر ناشی از کرونا در ایام پایانی سال به ترتیب متوجه تالارهای پذیرایی، هتل‌داران، عکاسی‌ها، قنادی‌ها و آرایشگران شده است.

بنانژاد افزود: با توجه به اینکه صاحبان صنوف ضرر را به جان خریده اند تا سلامت جامعه حفظ شود در این شرایط لازم است مردم دقت بیشتری کنند و در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

ظرف روزهای ۳۰ بهمن ماه گذشته تا یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۷۵۹ نفر افزایش یافت.

همچنین طی این مدت سه هزار و ۹۷۱ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند. 

در این مدت تاکنون دو هزار و ۴۴۸ نفر از شهروندان اهل خراسان رضوی که به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده‌اند. 

تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده در این مدت ۷۶ تن بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان رضوی عکاسی عید نوروز کسب و کار ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟