Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه بررسی اقدامات قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان با اشاره به آماده سازی نقاهتگاه‌ها ویژه افراد کرونایی در استان سمنان گفت: این مراکز در ۴ شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار بوده و آماده نگهداری از افراد ترخیص شده از بیمارستان‌ها تا بهبودی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از اقداماتی که در این ایام توسط قرارگاه زیستی سپاه انجام شده گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بوده که با توجه به گسترش بیماری این امر امروز در محلات و خیابان‌های فرعی نیز انجام می‌شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: شناسایی بیماران مبتلا به کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و برنامه ریزی برای بستری یا آموزش‌های پیشگیرانه از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی ویژه خانواده‌های دارای بیماران مبتلا به کرونا نیز در این ایام در بین خانواده‌ها توزیع شده است افزود: بیش از ۷ هزار بسته حمایتی در سطح استان در بین خانواده‌های دارای بیماران کرونایی توزیع شده است.

او گفت: گروه‌های جهادی همچنین با بررسی مردمی به افراد کهنسال که توان خروج از منزل و انجام خرید‌های روزانه را ندارند نیز کمک خواهند کرد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ویروس کرونا مبارزه با کرونا نوروز 99 استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد