Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:44:20 GMT

ماجرای حمله به آمبولانس در محمود آباد +عکس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۲۷۹

ماجرای حمله به آمبولانس در محمود آباد +عکس

رکنا: فرماندار محمودآباد با تکذیب ارتباط حمله به یک دستگاه آمبولانس در این شهرستان با بیماران کرونایی، گفت که بستگان یک بیمار دارای عارضه قلبی به تصور این که آمبولانس در رسیدن به محل و انتقال بیمارشان دارای تاخیر بوده، به آمبولانس حمله کردند.

تصویری از یک دستگاه آمبولانس و آثار خسارت بر آن امروز شنبه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مازندران منتشر و ادعا شد که آمبولانس توسط بستگان یک بیمار فوت شده کرونایی مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا شریعت شنبه شب گفت: پدر یک کودک بیمار دارای عارضه قلبی با گمان تاخیر اورژانس، حالت عادی خود را از دست داده و به سمت آمبولانس سنگ پرانی کرد، در حالی که آمبولانس و کادر درمانی کمتر از ۱۰ دقیقه پس از تماس در محل حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه پدر کودک بیمار به دلیل نگرانی از بد حالی فرزندش حالت عادی خودش را از دست داد و سنگ پرانی کرد که این حرکت موجب خسارت به خودرو و خارج شدن از مسیر شد.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: پدر این کودک پس از این اقدام، ابراز پشیمانی کرده و قول داد که خسارت وارده را جبران کند و موضوع هم خاتمه یافت.

شریعت گفت: با توجه به این که ماموران اورژانس این روز‌ها باید برای انجام هرگونه عملیات پوشش ویژه کرونایی بپوشند و به همین دلیل هم رسیدنشان به محل ماموریت با کمی تاخیر مواجه می‌شود.

وی با اعلام این که در این حادثه به هیچ از ماموران کادر اورژانس آسیب جدی وارد نشد، افزود: در حال حاضر آمبولانس دیگری جایگزین این آمبولانس شده است تا بتواند خدمت رسانی را به موقع انجام دهد.

شهرستان محمودآباد یکی از شهر‌های ساحلی استان مازندران است که بیش از یکصد هزار نفر جمعیت و ۸۵ روستا دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: حمله به آمبولانس بیماران کرونایی محمود آباد عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین