Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:01:12 GMT

کشف ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی قاچاق در سمنان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۳۲۴

کشف ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۰ هزار عدد دستکش خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: مقابله با پدیده قاچاق، هرگونه اقدام پیشگیرانه در حوزه سلامت و محدودسازی گسترش بیماری کرونا در این ایام از اولویت برنامه‌های پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان سمنان در همین خصوص با تشکیل تیم ویژه‌ای، به کنترل محورهای مواصلاتی این استان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به دستور ایست یک دستگاه کامیونت مقابل پلیس راه سمنان- دامغان توسط مأموران انتظامی اشاره و تصریح کرد: راننده 42 ساله هیچ‌گونه مدرک یا سندی برای ارائه به پلیس نداشت.

حسنی از کشف 30 هزار عدد دستکش فاقد مجوز خبر داد و گفت: خودرو با هماهنگی‌های لازم قضایی توقیف شد.

وی با بیان اینکه این محموله در مسیر استان خراسان رضوی در حرکت بود، گفت: ارزش ریالی دستکش‌های کشف‌شده برابر نظر کارشناسان، 300 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق سمنان سلامت کشف استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد