Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:33:14 GMT

هوادار معروف لیورپول و بازگشت به خانه بعد از دو سال

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۴۳۴۶

شان کاکس، هوادار معروف لیورپولی که دو فصل پیش و قبل از دیدار مقابل رم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، روز گذشته پس از دو سال به خانه‌اش بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل پیش در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و قبل از دیدار حساس لیورپول و رم در استادیوم آنفیلد، درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم خارج از استادیوم شکل گرفت که در نهایت یک هوادار 53 ساله که صاحب 2 فرزند نیز بود بر اثر جراحت راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هوادار که شان کاکس نام داشت مدتی را در حالت کما به سر برد و حتی تا آستانه مرگ نیز پیش رفت اما در نهایت به شکل معجزه آسایی از وضعیت کما خارج شد و از مرگ نجات یافت. این هوادار لیورپول اما پس از آن اتفاق دچار معلولیت شد؛ اتفاقی که او را مجبور کرده که روی ویلچر بنشیند.

 

 

 

 

شان کاکس حالا بعد از اینکه ۲۳ ماه توانبخشی گسترده دوباره به خانه خود بازگشته است اما با این وجود به نظر می رسد که هنوز هم به مراقبت ویژه همسر و فرزندانش نیاز مبرم داشته باشد.

 

مارتینا، همسر هواداران معروف لیورپول در صفحه اجتماعی خود در این باره نوشت: " این همان روزی است که ما به عنوان یک خانواده مدت ها در انتظارش بودیم."

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد