Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@13:58:13 GMT

پیام فرمانده ناجا به وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۰۴۰

پیام فرمانده ناجا به وزیر بهداشت

 فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، از تلاش دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر وزیر بهداشت و همکارانش در بخش سلامت و درمان تشکر و تقدیر کرد.

به گزارش روز یک شبنه پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سرتیپ پاسدار حسین اشتری به سعید نمکی و همکارانش آمده است: وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با احترام ضمن آرزوی ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال تمامی مبتلایان و بیماران، فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی ۱۳۹۹ را به جناب عالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت را مغتنم شمرده و به نوبه خود از تلاش‌های دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر شما و آحاد همکاران سختکوش تان در بخش سلامت و درمان کشور تقدیر و تشکر نموده و بدین وسیله آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با آن وزارتخانه و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را همانگونه که تا به امروز نیز در حد وسع و امکانات موجود به منظور جلوگیری از توسعه بیماری در کشور و ریشه کنی آن تلاش نموده، مجددا اعلام نمایم.

امید که ان شاء الله با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره سرافراز و موفق بوده و سال جدید، سالی پر برکت، همراه با سلامتی، عافیت، شادکامی و پیروزی در تمامی عرصه‌ها برای جناب عالی و آحاد ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی باشد.

تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار اشتری وزیر بهداشت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد