Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در بازدید از ستاد مردمی مقابله با ویروس کرونا در همدان اظهار داشت: مسافرت ها موجب یکسری اضطراب ها برای فضای مردمی شده است و اگر سفرها استمرار پیدا کند بدون تردید مشکلاتی را در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.  

وی افزود: برای حفظ سلامت مردم و در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تمامی مکان های مذهبی و حرم های متبرک تعطیل اعلام شد، کسب و کارها و حتی آنهایی که امید به درآمد شب عید داشتند نیز تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان اضافه کرد: کادر درمانی نیز با همه مشقت ها، ساعت ها برای سلامت مردم در بیمارستان ها حضور داشته و به مبارزه با ویروس کرونا می پردازند و خیلی از مردم استان نیز در خانه بمانیم را تجربه می کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: ستاد پیشگیری، مسوولان اجرایی و وزارت بهداشت نیز اقدام های لازم را اجرایی می کنند و افزون بر این برخی گروه های جهادی به صورت خودجوش شبانه در بازار و خیابان ها حضور یافته و مکان ها را ضدعفونی می کنند.

وی گفت: تمام این زحمات برای حفظ سلامت مردم است و بهتر است تصمیم گیری پیرامون مسافرت ها با درک این تلاش ها و با نگاه منصفانه صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هم اینک خیلی ها با سختی در منازل خود مانده اند و مدت ها از حضورشان سپری می شود، اظهار داشت: همراهی همگان برای غلبه بر شرایط موجود و پیروزی بر ویروس الزامی است.

وی افزود: مسافرت ها در واقع به هدر دادن زحمات شبانه روزی پرستارانی است که خیلی از آنها حتی شب عید در کنار خانواده خود نبودند و با این اقدام ایثار و زحمات این قشر فداکار نادیده گرفته می شود.

امام جمعه همدان خواستار برخورد جدی تر مسوولان اجرایی با مسایل موجود شد و افزود: مسافرانی که اقوام آنها در سایر شهرها هستند نیز حداقل در منزل بمانند تا شرایط پیشگیری حاصل شود.

 براساس آخرین آماد اعلام شده، ۲۲۴ همدانی مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز نشانگر ابتلای ۲۷ همدانی به ویروس کرونا است.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن افزایش یافت.

همچنین براساس این گزارش هفت هزار و ۶۳۵ نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به هزار و ۵۵۶ نفر رسید.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان درآمد شب عید مسافران نوروزی نماینده ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود