Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس انتظامی گلستان، در یک عملیات موفقیت آمیز توسط ماموران انتظامی استان در پاسگاه ایست و بازرسی "تیل آباد" شهرستان آزادشهر، ۱۱۰ کیلوگرم تریاک که توسط یکی از سوادگران مرگ در حال انتقال به گلستان  بود، کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی گلستان، این مقدار تریاک به طرز ماهرانه‌ای در یک پراید جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرمانده انتظامی رامیان از کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از کسب خبری از قاچاق چوب در یکی از مناطق جنگلی رامیان، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و  ۹ تن انواع چوب‌های جنگلی قاقچاق کشف کردند.

سرهنگ سیدعلی حسینی گفت: دراین عملیات یک متهم دستگیر شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۱۲ سارق و جمع آوری هفت معتاد متجاهر در قالب طرح نوروزی پلیس در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح در راستای مقابله هدفمند با جرم سرقت و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان و نیز افزایش احساس امنیت شهروندان تا پایان تعطیلات نورزی برگزار می‌شود.

سرهنگ محمود علی فر افزود: سارقان دستگیر شده در مجموع به ۲۹ فقره سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، قطعات خودرو، موتورسیکلت، مغازه و احشام اعتراف کردند.

وی همچنین از دستگیری و جمع آوری هفت معتاد متجاهر هم خبر داد و از  شهروندان گنبدی درخواست کرد تا درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمامه توسط افراد هنجارشکن و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ علیفر همچنین از کشف مقدار چهار کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک از یک خودرو پژو در شهر گنبد خبر داد و گفت: در این ارتباط راننده خودرو که از فروشندگان مواد مخدر در منطقه بوده دستگیر شد.

**

فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان هم اعلام کرده که عملیات تب سنجی و کنترل مبادی ورودی و خروجی به این شهرستان مرزی همچنان توسط نیروهای شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج ادامه دارد و در دو روز گذشته سه هزار و ۲۵۰ نفر تب سنجی شدند که مورد خاصی از علائم ویروس کرونا در آنها مشاهده نشد.

امانگلدی ضمیر با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی "غربالگری شیوع ویروس کرونا" در مراوه تپه، گفت: تاکنون ۱۵ درصد از جمعیت این شهرستان بویژه گروه‌های پرخطر که زمینه بیماری قبلی دارند، غربالگری شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح و تا پایان هفته تمامی جمعیت ۶۰ هزار نفری مراوه تپه غربالگری شوند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه واقع در شرق این استان شمالی، سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس مواد مخدر غربالگری گلستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مواد مخدر غربالگری گلستان انتظامی گنبدکاووس مواد مخدر غربالگری گلستان انتظامی مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت