Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:09:20 GMT

سوال رئیس سازمان سینمایی از هنرمندان سراسر دنیا چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۰۷۸

سوال رئیس سازمان سینمایی از هنرمندان سراسر دنیا چیست؟

حسین انتظامی در صفحه شخصی خود در توییتر و به زبان انگلیسی و در ادامه پیام هنرمندان ایرانی به هنرمندان سراسر جهان، نوشت: مردم ایران با بحران کرونا و در عین حال تحریم‌های ناعادلانه‌ی تحمیلی روبرو هستند. برای ما مهم است که ببینیم درحالی که تعداد زیادی از مبتلایان ما در نوبت درمان به انتظار نشسته‌اند و از کمبود تجهیزات پزشکی رنج می‌برند، آیا اقدام حمایتگرانه‌ای از طرف شما انجام خواهد شد؟

در آخرین روز از سال ۱۳۹۸ جمع کثیری از هنرمندان ایرانی در پی شیوع ویروس کرونا متنی را خطاب به هنرمندان جهانی منتشر کردند و در آن ضمن اشاره به تحریم‌های علیه ایران اعلام کردند: «برای ما هنرمندان ایرانی، اکنون مهم است که بدانیم شما هنرمندان جهان درمورد وضعیت بیماران کرونایی، کودکان و سالخوردگان در آستانه ابتلا و کمبودهای خسارت بار جامعه پزشکی ایران در این بحران، چه فکر می‌کنید، چه می‌گویید و چه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها حسین انتظامی توییتر هالیوود هنرمندان پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین انتظامی توییتر هالیوود هنرمندان حسین انتظامی توییتر هالیوود هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد