Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۳ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف محموله‌های کالای قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶ دستگاه خودروی وانت بار حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۴۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴ دستگاه ظرفشویی، ۹ دستگاه یخچال، یک هزار و ۵۲۴ عدد نوشیدنی انرژی زا، ۷۸۰ عدد ادکلن، یک هزار و ۲۵۰ عدد لوازم ماهیگیری به همراه مواد غذایی قاچاق کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

عامل متخلف اراضی ملی در ترکالکی گتوند دستگیر شد

سجاد خدادادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: فرد متخلف به صورت غیرمجاز اراضی ملی پلاک یک بخش ۲ موسوم به ترکالکی را تصرف و تسطیح می‌کرد، که با ورود به موقع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌گتوند، دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی از این اقدام جلوگیری شد.

او افزود: فرد متخلف توسط ماموران انتظامی کلانتری شهر ترکالکی گتوند دستگیر و راهی بازداشت شد، که پس از تشکیل پرونده با اخذ تعهد به صورت موقت آزاد شد.

خدادادی با بیان اینکه پرونده فرد مذکور در دستگاه قضایی در جریان است، اذعان داشت: زمین مذکور توسط فرد متخلف به حال سابق در آمد و یکدستگاه لودر نیز از متصرف توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر و شبانه روزی به ویژه ایام نوروز در حال گشت زنی هستند، ادامه داد: طبق قانون هر گونه تغییر و تصرف اراضی ملی بدون مجوز جرم است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق پلیس آگاهی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه