Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاشر خبرگزاری مهر به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ خانی پور گفت: طی رصد فضای مجازی پلیس فتا ابهر با اقدامات پلیسی از فردی به هویت معلوم تعداد ۱۲۴ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده تقلبی کشف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به انواع مواد بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده، مجرمان فضای مجازی با تبلیغ و فروش اقلام داروئی و بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند، افزود: پلیس فتا به منظور مقابله با اقدامات افراد سود جو، به صورت شبانه روزی طرح های نظام بخشی را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی پور تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی در فضای مجازی، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰و ۲۱۸۲۱۴۴۹ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کد خبر 4884048

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی زنجان ضدعفونی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین شیراز استانداری سمنان نوروز ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت