Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:53:02 GMT

فهرست فروشگاه‌ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۹۸۵

فهرست فروشگاه‌ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز 13 فروردین ماه افزود: مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: امروز جلسه با اصناف در مورد وضعیت فعالیت مراکز تجاری و خدماتی برگزار شد و مقرر شد پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و تعمیرگاه های خودرو، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و سایر مراکز تجاری تا پایان روز 13 فروردین تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک‌ها انجام نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برای شش ماه آینده ذخیره سازی شده و در تامین کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.

گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا پایان 13 فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: در خانه می مانیم عید ما بعد از کرونا اقتصاد فروشگاه ها کرونا تهران فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری