Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون امنیتی استاندار تهران گفت: امروز جلسه نهایی تصمیم گیری در خصوص نحوه تعطیلی و نظارت بر تعطیل شدن مراکز تجاری این استان برگزار و تا ساعتی دیگر نتیجه نهایی آن اعلام می شود.
به گزارش خرداد ،حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت کشور حسب دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیل بودن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری، نامه ای به استانداری ها ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: امروز از ساعت ۱۱ جلسه ای برای تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای این دستور وزارت کشور برگزار می شود.
رئیس جمهوری در ستاد ملی کرونای کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد در روز نخست فروردین به استانداران تمامی استان ها، لزوم تعطیل کردن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری برای مردم را اعلام کرد.
پیش از این تعدادی از استان ها، بنا به صلاحدید استانداران اقدام به چنین کاری کرده بودند اما استان تهران به سبب شرایط پایتخت ، دستگاه های خدمات رسان ملی و استانی در شرایط متفاوتی قرار دارد.
بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا دوم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر را مبتلا کرده است که از این تعداد هفت هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته اند و یک هزار و ۵۵۶ نفر جان خود را از دست داده اند.
استان تهران با داشتن چهار هزار و ۸۴۹ مبتلا بیشترین تعداد بیماران کرونا را در کشور دارد. برچسب ها: حمیدرضا گودرزی ، استانداری تهران ، مراکز تجاری

منبع: خرداد

کلیدواژه: استانداری تهران مراکز تجاری مراکز تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901525

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»