Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:45:34 GMT

افزودن دوره ۳ هفته ای به آموزش دانشگاه ها

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۲۲۲

افزودن دوره ۳ هفته ای به آموزش دانشگاه ها

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به اضافه شدن ۳ هفته دوره آموزشی دانشگاه ها گفت: هر مقدار بازگشایی دانشگاه ها بعد از ۱۶ فروردین با تاخیر باشد، به ۳ هفته دوره آموزش اضافه خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی خاکی صدیق با اشاره به اولویت معاونت آموزشی وزارت علوم در سال جاری گفت: در حال حاضر تمام برنامه های معاونت آموزشی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده و برنامه ها در جهت مقابله با این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین زمان بندی آزمون‌های سراسری ۹۹ +جدول

وی ادامه داد: در حوزه آموزش برنامه ها باید طوری طراحی، برنامه ریزی و اجرا شود که حداقل صدمه به آموزش دانشگاهها وارد شود. در حال حاضر اولویت ما این است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره صحبت های اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه سه هفته به دوره آموزشی مراکز دانشگاهی بعد از تعطیلات اضافه خواهد شد، گفت: اگر فعالیت دانشگاه ها از ۱۶فرودین شروع شود سه هفته به دوره آموزشی اضافه خواهد شد و هر مقدار این تاخیر بیشتر شود، روزهای بیشتری به این زمان اضافه می شود.

رئیس جمهور روز گذشته اعلام کرد، درباره روز آغاز به کار مراکز آموزش عالی در هفته آینده بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سال جهش تولید ویروس کرونا دانشگاه ها وزارت علوم دوره آموزش دانشگاه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر