Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:22:57 GMT

تجمع در مراکز خرید از عوامل شیوع کرونا در جهرم است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۳۵۱

تجمع در مراکز خرید از عوامل شیوع کرونا در جهرم است

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم گفت: فروشگاه‌های بزرگ به دلیل ارائه تخفیف باعث تجمع و شلوغی شده که این رویه، انتشار و شیوع کرونا را به دنبال دارد.

 عبدالجواد رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: سال جدید خدمت را به همه همشهریان تبریک عرض‌می‌کنم و از مسافران و مهمانان بابت عدم استقبال و خدمات به آنان عذرخواهی می‌کنیم و این اقدام برای ما مردم جهرم که همواره مهمان نواز بودیم بسیار سخت است اما به دلیل حفظ جان مسافران و همشهریان خود ناچار به عدم ارائه خدمات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همت مردم و جوانان انقلابی در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرستان گفت: مقابله با این بیماری یادآور دفاع مقدس در جنگ تحمیلی است که جوانان انقلابی به دفاع از کشور پرداختند و واقعا مردم در این اتفاق هم مانند حوادث گذشته سنگ تمام گذاشتند و  جا دارد همه مردم و ایثارگران را تکریم کنیم.

عضو شورای شهر جهرم با بیان اینکه احتمال  ابتلا به کرونا در پاکبان به دلیل شرایط حساس کار آنان بیشتر است، بیان : در زمینه پسماند نیز اقداماتی در سطح شهر انجام شده و آموزشهای لازم به نیروهای این بخش داده شد همچنین سعی شده به طور مکرر مواد ضدعفونی کننده و دستکش به آنان ارائه شود.

رحمانیان با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان جهرم  اذغان کرد: لازم است مسوولان مربوطه تدابیری جدی و قاطع در برخورد با پدیده‌ی کرونا ویروس اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: هر کسی به نوبه‌ خود با کادر درمانی شهرستان که با از خودگذشتگی به میدان جهاد آمدند، همراهی کند و از طرف همه شهروندان از کادر درمانی اعم از پزشکان، پرستاران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 رحمانیان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود مسوولان چندین اقدام مهم مانند کنترل شدید و بیش از پیش ورودی‌های شهر جهرم، خاموش ماندن روشنایی‌های فضاهای سبز شهرستان، بستن ورودی تمام فضاهای سبز در شهر و بازرسی در ادارات در خصوص تامین و استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای ارباب رجوع و محیط ادارات انجام در  دهند.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تبلیغ کالاهای خود در حال ارائه تخفیف هستند و این کار باعث تجمعات شده است که اثرات آن را به صورت روزانه با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس مشاهده می‌شود.

عضو شورای شهر جهرم با اشاره به اینکه لازم است مردم هم در زمینه کنترل کرونا همراهی کنند، گفت: جهت پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی لازم است اهالی شهر نیز با مسئولین کمال همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس جهرم مراکز خرید کرونا شهر جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر