Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:32:00 GMT

بازار سنتی قزوین از فردا تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۴۶۲

بازار سنتی قزوین از فردا تعطیل می‌شود

حسین زکی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: البته برخی اصناف مستقر در بازار سنتی قزوین از هفته قبل به طور خودجوش در جهت مقابله با کرونا واحدهای خود را تعطیل کرده بودند و برخی واحدها مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به بازدید امروز خود به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازار سنتی قزوین،گفت: در حال حاضر برخی میوه فروشی ها و گوشت فروشی در محدوده علاف راستا مشغول به فالیت هستند که به آنها تا بعدازظهر فردا برای تعطیل کردن مهلت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: با هماهنگی با نیروی انتظامی از بعدازظهر فردا پلیس اماکن اقدام به تعطیلی هر واحد صنفی که در بازار سنتی قزوین مشغول به فعالیت باشد،می کند.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین همچنین اظهار داشت: پاساژها و مجتمع های تجاری قزوین در راستای پیشگیری و مهار ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی ارایه دهنده ارزاق عمومی مردم تعطیل نیستند و مردم نباید نگران تامین مایحتاج خود باشند،افزود: نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح شهر فعال بوده و به شهروندان خدمات ارایه می دهند.

زکی زاده با بیان اینکه مردم باید در خانه بمانند تا شاهد شکست کرونا و از سرگیری فعالیت ها به شکل عادی باشیم،افزود: شهروندان به جز ضرورت نباید از خانه خارج شوند و در صورت نیاز به تهیه مایحتاج عمومی باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و فاصله خود را با افراد حفظ کنند چرا که در این شرایط ممکن است افراد بدون علائم بیماری بوده اما ناقل باشند.

پیش از این از اصناف قزوین به جز ارایه دهندگان مایحتاج عمومی خواسته شده بود که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا به صورت خودجوش واحدهای خود را تعطیل کنند که با استقبال برخی اصناف و واحدها و همچنین بی توجهی برخی صنف ها روبرو بود.

براساس آخرین آمار (مربوط به روز گذشته) ۵۸۱ شهروند قزوینی به طور قطعی به کرونا مبتلا و در بیمارستان ها بستری شده اند که از این تعداد ۴۰۹ تن بهبود یافته و ۶۷ تن جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین ویروس کرونا استان قزوین بازار سنتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، بـا توجه به موج حمایت دانشگاهیان امریکایی و اروپایی از مردم مظلوم غزه و اعتراضات گسترده علیه نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی و نیز برنـامه های فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شـده در دانشـگاهها به همین مناسبت، دانشگاه پیام نور همگام با سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، ضـمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه، امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی۱۴ کلیۀ کلاـس هـا را تعطیل اعلام می کند.

تا به همین مناسـبت دانشـگاهیان عزیز کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان های اصلی دانشگاهها، حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام دارند.

کد خبر 6090566

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز