Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:56:12 GMT

مرگ ۲۴۴ نفر به دلیل مصرف الکل در روزهای اخیر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۵۲۵

مرگ ۲۴۴ نفر به دلیل مصرف الکل در روزهای اخیر

سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ۲۴۴ نفر به دلیل مصرف الکل در روزهای اخیر خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر کیانوش جهانپور در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه در روزهای اخیر دو هزار و 197 نفر به دلیل مصرف الکل دچار مسمومیت شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 843 نفر بستری شده و صرفاً 123 نفر در I.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

C.U تحت مراقبت هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: متأسفانه از این تعداد نیز 244 نفر فوت کرده‌اند.

وی ضمن هشدار درباره عواقب جبران‌ناپذیر مصرف الکل، خاطرنشان کرد: این تصور که مصرف الکل منجر به بهبودی بیماران مبتلا به کرونا می‌شود یا از آن جلوگیری می‌کند کاملاٌ غلط و نادرست است.

50 هزار لیتر الکل و مشروبات الکلی در استان فارس کشف شد580 لیتر الکل غیربهداشتی در شهرستان بهار کشف شدمصرف الکل در برخی استانها بیشتر از "ویروس کرونا" قربانی گرفت!

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,24,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا بیمارستان بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا مصرف الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد