Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پس از آغاز شیوع کرونا، ۲۵ هزار ژل و محلول ضد عفونی در ابعاد ۵۰ تا ۵۰۰ سی سی تامین و در داروخانه ها و بیمارستان ها، توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر مریم فلاح اضافه کرد: ۲۱ هزار محلول ضد عفونی ۳۸۰سی سی در ۲ مرحله در داروخانه های استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه این معاونت اقدام به هماهنگی برنامه توزیع الکل و دستکش توسط شرکت های دارویی کرده است، افزود: هماهنگی تامین بیش از ۲هزار لیتر محصولات ضد عفونی کننده، ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺑﻴﺶ از ۱۵ ﺗﻮﻟﻴﺪی اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺎﺳﻚ ﺑﺮای ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از شیوع وﻳﺮوس ﻛﺮوﻧﺎ و  ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ ﺑﺎ ﺧﻴﺮ ﺑﺠﻨﻮردی ﻣﻘﻴﻢ ﭼﻴﻦ ﺑﺮای ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺗﺠﻬﻴﺰات لازم از اقدامات انجام شده در این بخش بوده است. وی ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮزﻳﻊ اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻏﺬا و داروی اﺳﺘﺎن آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﻏﺮﺑﻲ ﺑﺮای ﺗﺤﻮﻳﻞ دﺳﺘﻜﺶ ﻻﺗﻜﺲ، ﻛﺸﻒ و ﺿﺒﻂ ۱۹ ﻗﻠﻢ اﻗﻼم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ و ﺿﺪ ﻋﻔﻮﻧﻲ  ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از ﻛﺮوﻧﺎ، ﻛﺸﻒ ۷۰ ﻋﺪد ﺿﺪﻋﻔﻮﻧﻲ ﻛﻨﻨﺪه ﺗﻘﻠﺒﻲ را از دیگر اقدامات اجرایی حوزه تجهیزات معاونت غذا و داروی استان برشمرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محلول ضدعفونی کننده خراسان شمالی خراسان شمالی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی