Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در این روز‌ها که ویروس کرونا مهمان ناخوانده هر کوی و برزن شده افرادخیری هستندکه مراقب سلامت شهر و ساکنان هستند طرح ضد عفونی و گندزدایی شهر تفرش با عنوان طرح مهربانی در ورودی خروجی و سطح این شهر در ایام نوروز به همت خیر تفرشی در حال اجراست و قرار است در مدت ۲۰ روز اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح همه منازل شهرستان تفرش به صورت خانه به خانه ضد عفونی و گندزدایی می‌شود و برای پیشگیری از عوارض جانبی از مواد ضدعفونی خوراکی استفاده می‌شود.

مشهدی خیر بانی طرح مهربانی در تفرش در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هزینه این طرح بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

مشهدی افزود: این طرح تا پایان نوروز ادامه دارد و بیش از ۱۰۰ نفر در این طرح مشغول خدمات رسانی هستند.

مردم شهر هم با در خانه ماندن علاوه بر اینکه به خودشان کمک می‌کنندهم به مدافعان سلامت چه در شهر چه در بیمارستان‌ها می‌توانند کمک کنند و  به رسم قدردانی شکوفه‌های لبخند  را  تقدیم این ایثارگران حوزه سلامت کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران