Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@15:09:29 GMT

دادستانی با تحقیرکنندگان نام سال برخورد کند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۴۹۹

دادستانی با تحقیرکنندگان نام سال برخورد کند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران درباره هتک حرمت و تحقیر نامگذاری سال بیانیه‌ای خطاب به دادستان تهران صادر کردند.

در‌ابتدای این بیانیه خطاب به دادستان تهران آمده است: همانگونه که مستحضرید قریب بیست سال است که سنت حسنه «نامگذاری سال» با تشکیل کمیته ای علمی و اخذ نظرات کارشناسی متخصصان حوزه های مختلف و تحلیل جمیع شرایط جامعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف ایجاد همبستگی ملی و وحدت رویه در ارگان‌ها و نیز تبدیل و تبلیغ یک گزاره اساسی به فرهنگ عمومی برای برون رفت جامعه از مشکلات طراحی و در زمان آغاز تحویل سال و ضمن پیام سال به عنوان «راهبرد سال» به جامعه ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه کلیه دستگاههای تبلیغی و نیز مدیران ارگانهای دولتی تبلیغ و عملیاتی کردن آن بوده است.

در‌ادامه این بیانیه آمده است: همگی این پیامها با دمیدن روح امید، ایجاد انگیزه برای پیشرفت و تعالی جامعه و با رویکردی کلان نگر و در جهت تقویت قدرت ملی ایرانیان بیان شده اند. اگر چه در عمل اراده یا موفقیت دستگاهها در عملیاتی کردن این پیامها قابل بررسی و کنکاش علمی است اما حراست از این پیام در گام اول، و تلاش برای عملیاتی کردن آن در مرحله بعد وظیفه ملی و انقلابی ماست. متاسفانه در سال جاری و بلافاصله بعد از ابلاغ سال «جهش تولید» کلیپی توسط یکی از سلبریتی های هنری و بازیگر سینما و تلویزیون -که با پول بیت ‌المال و عرصه‌ای که تلویزیون در اختیار ایشان گذاشته به شهرت رسیده است- بنام آقای امیر نوری در جهت تمسخر و تحقیر توان ملی، در جهت جهش تولید منتشر و مرتب در میان جوانان بازنشر می‌شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران، ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، از شما به عنوان دادستان و مدعی العموم تقاضامندیم با دستورچنین افرادی را که در شرایط تحریم اقتصادی و انواع مشکلات و بلایای طبیعی و درست در زمان جانفشانی مدافعان سلامت در بحران کرونا به استخفاف ملت ایران مشغول شده‌اند شناسایی و با آنان حسب قانون برخورد کنید و گزارش این برخورد را در رسانه ها بطور علنی به ملت ارائه فرمایید. بدون تردید این اقدام اگر نادانسته هم انجام شده باشد آب ریختن به آسیاب دشمن است و باید از این اقدام و اقدامات مشابه جلوگیری شود. ما منتظر برخورد انقلابی دادستانی هستیم.

انتهای پیام/

31 / 320 دادستانی هتک حرمت نام سال بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دادستانی هتک حرمت نام سال بسیج اساتید دانشگاه های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قوه قضاییه اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: ماجرای گزارش جعلی بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟

به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229146 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی