Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:31:32 GMT

اتوئو: هر کاری برای رونالدینیو می کنم (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۴۶۰

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و سابق بارسلونا تولد 40 سالگی رونالدینیو را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز رونالدینیو در شرایطی 40 ساله شد که شاید بدبین ترین هوادار این ستاره بزرگ برزیلی نیز تصور نمی کرد تو این روز را پشت میله های زندان سپری کند. ساموئل اتوئو که در سال های ابتدایی هزاره جدید سال های فوق العاده ای را در ترکیب بارسلونا کنار رونالدینیو سپری کرد، مدعی شد حاضر است هر کاری برای دوست قدیمی اش انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساموئل اتوئو گفت: "سلام برادر، من هیچ حرفی ندارم. من نمی دانم چه بگویم، تلاش می کنم راهی پیدا کنم بتوانم به تو روحیه بدهم. تو برادر و دوست من هستی. من حتی نمی توانم تصور کنم چه بر تو می گذرد. فقط می توانم از تو بخواهم قدرت خود را حفظ کرده و دعا کنی.

 

امیدوارم همه این مشکلات به زودی حل شود، زیرا با صراحت می گویم تو انسان و دوست خوبی بودید. از اینجا می گویم که این مرد سیاه پوست تو را خیلی دوست دارد و تو می توانی در مورد هر چیزی که نیاز داری روی من حساب کنی. من هر کاری بتوانم برای تو انجام خواهم داد و اگر هم نتوانم از دوستام خواهش می کم دست به کار شوند."

 

تیم ملی برزیل رونالدینیو برزیل ساموئل اتوئو ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا تیم ملی برزیل رونالدینیو برزیل ساموئل اتوئو ترکیه ساموئل اتوئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • تو زیبایی
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم