Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلن شیرر از خاطرات درگیری اش با روی کین گفت و البته مشتاق بوده که با او درگیر شود!

طرفداری - در پیروزی معروف 4-3 نیوکاسل مقابل منچستریونایتد در سپتامبر 2001، روی کین در دقایق پایانی پس از دعوا با آلن شیرر از بازی اخراج شد. در حالی که کین می خواست پرتاب اوت دستی را زودتر انجام دهد، شیرر اجازه نداد و هافبک منچستریونایتد اصلا از این موضوع خوشحال نشد! به گزارش مترو، در برنامه Match of the day، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در مورد آن بازی گفت:

بله من از او خوشم نمی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات زیادی با او داشتم و تنها من نبودم که با او درگیر می شدم. یک پرتاب اوت دستی بود و من اجازه ندادم توپ را سریع پرتاب کند. ما در سنت جیمز در حال پیروزی مقابل آنها بودیم و روی کین می خواست توپ را سریع پرتاب کند. مثل همیشه در آن بازی مدام با من درگیر بود. 3 یا 4 دقیقه مانده به پایان بازی بود. یادم نمی آید دقیقا به او چه گفتم. با یک نام او را صدا زدم. او کارت قرمز گرفت و یادم می آید لبخند زدم و گفتم: "کارت را تمام کردم. باورم نمی شود در این دام کوچک افتادی". و می توانستم ببینم از گوشش دود بیرون می آید. بعد وقتی سوت پایان بازی زده شد، با خودم گفتم مستقیم به سمت رختکن بدوم یا به سمتش بروم؟ چون می دانستم روی کین در تونل منتظرم خواهد بود و بله، نگاه کردم و دیدم روی کین آخر تونل منتظر من است اما از آن صحنه هایی بود که: "ولم کن، جلوی من را نگیر!" نتوانستیم درگیر شویم. می خواستیم درگیر شویم و من مشکلی نداشتم. 

این اولین باری نبود که شیرر در مورد این موضوع صحبت کرد. سال 2017 در یک برنامه، مجری از شیرر پرسید:

البته من شخصا فکر می کنم تو او را ناک اوت می کردی!

شیرر پاسخ داد:

البته که این کار را می کردم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم