Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدارحم امیری زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه روز اخیر با وجود تعطیلات نوروزی ، واردات کالاهای اساسی از طریق بندر امام ادامه داشته است و چندین فروند کشتی حامل کالا در اسکله اصلی بندر امام در انتظار تخلیه کالا هستند.
وی اظهارداشت:واردات روغن نباتی ، برنج ، گندم از بندر امام طبق برنامه تنظیمی سازمان بازرگانی دولتی ایران و اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه دارد و عملیات انتقال کالاهای اساسی به نقاط مورد نظر به صورت یکسره(بدون ذخیره سازی در انبارها) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری زاده افزود: واردات و ذخیره سازی کالاهای اساسی با وجود فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی امریکا ادامه داشته و مردم اطمینان داشته باشند در سال ۱۳۹۹ با برنامه ریزی انجام شده هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور وجود نخواهد داشت.  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به واردات ۳۰۰هزار تنی شکر خام در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ به کشور از طریق بندر امام اظهار داشت:هم اکنون موجودی شکر خام در بندر امام وجود ندارد و شکر مورد نیاز کشور به واحدهای تصفیه صنایع نیشکر خوزستان و سایر کارخانه‌های قند و شکر انتقال یافته است.

وی همچنین از ضدعفونی کامل انبارهای کالاهای اساسی در بندر امام با نظارت اداره کل استاندارد با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و انجام اقدام‌های لازم برای جلوگیری از انتقال این ویروس مرگبار خبر داد.

آماده سازی سیلوهای خوزستان برای خرید تضمینی گندم و کلزا
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آماده سازی سیلوهای استان برای شروع خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا خبر داد.
امیری زاده با اشاره به آمادگی این اداره کل برای خرید تضمینی ۱.۵میلیون تن گندم و ۷۰هزار تن دانه روغنی کلزا درخوزستان با مشارکت شبکه یکپارچه تعاون روستایی افزود: هماهنگی‌های لازم برای ذخیره سازی استاندارد گندم و کلزای تولیدی خوزستان انجام شده است.
عملیات برداشت گندم در خوزستان از نیمه دوم فروردین ، از مناطق جنوبی استان آغاز می شود و به بعد به مدت ۴۰روز ادامه دارد.
پیش بینی شده امسال ۱.۸میلیون تن گندم در استان تولید شود که از این میزان ۱.۶میلیون تن به نرخ تضمینی از کشاورزان گندمکار خوزستان خریداری شود.
استان خوزستان با تولید سالانه ۱۶.۲ میلیون تن محصولات زراعی و باغی به ارزش بیش از ۲۰۰هزار میلیارد ریال ، از حیث کمیت و تنوع تولیدات رتبه نخست کشوری را دارد.

برچسب‌ها بندرامام خمینی واردات پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی واردات بندرامام خمینی واردات کالاهای اساسی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت