Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی بیش از 260 اکیپ در زمینه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که از عصر امروز در شهر آغازشده است، اظهار کرد: بلوار غدیر و منطقه پردیسان قم دونقطه‌ای هستند که در آن آبگرفتگی شدید بوده و نقاط بحرانی شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم با بیان اینکه سال گذشته نیز در زیر پل غدیر مشکل آبگرفتگی را داشته‌ایم، گفت: به دلیل اینکه شبکه فاضلاب منطقه پردیسان روی خط بلوار غدیر افتاده است، این محل آب را پس می‌زند.

وی ادامه داد: آب در حال پمپاژ است اما فاضلاب بالا می‌زند، بنده نگران آن هستم که به دلیل اینکه کار اساسی در این منطقه صورت نگرفته مجدد با مشکل مواجه شویم.

سقائیان نژاد تأکید کرد: درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران شهری این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم  و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم. 

شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی  بیش از 260 اکیپ برای آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم آب شهردار خدمات رسانی مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر