Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش شدید باران و طوفانی‌شدن خلیج‌فارس سبب غرق شدن لنج باری در اسکله عسلویه و خسارت به چند فروند لنج تجاری دیگر شد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، بارش باران همراه با وزش شدید باد سبب وارد شدن خسارات‌هایی به زیرساخت‌ها، منازل و شناورها در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعاونی لنجداران عسلویه با اشاره به وزش شدید باد همراه با بارش باران سیل‌آسا در این شهرستان از غرق شدن یک فروند لنج باری در اسکله عسلویه خبر داد.

احمد بودایی با بیان اینکه وزش باد در خلیج فارس سبب غرق شدن شناور تجاری و خسارت به دیگر شناورها در اسکله عسلویه شد خاطر‌نشان کرد: بر اثر بارش شدید باران و طوفانی شدن دریا چندین لنج باری در اسکله عسلویه به اسکله برخورد کرد که منجر به غرق شدن یک شناور باری و خسارت به 14 فروند دیگر از لنج‌های باری مستقر در اسکله عسلویه شد.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت اسکله عسلویه تصریح کرد: در مواقع بارندگی و وزش شدید باد به سبب نامساعد بودن اسکله لنج‌ها صاحبان این شناورها مجبورند با به خطر انداختن جان خود عملیات مهار  لنج‌ها را انجام دهند تا مانع از غرق شدن و بروز خسارت به لنج‌ها شود.

امام‌جمعه بوشهر: دستگاه‌های دولتی و مردمی به یاری سیل‌زدگان جنوب استان بوشهر بشتابندبوشهر|بارش 102 میلیمتری باران به زیرساخت‌های کنگان خسارت وارد کردبارش باران و برف در جاده‌های 29 استان

رئیس تعاونی لنجداران عسلویه یکی از مهمترین مشکلات لنجداران را کمبود فضا وحجم اسکله موجود عسلویه برای استقرار شناورها دانست و بیان کرد: این موضوع از دغدغه‌های لنج داران است و بارها از مسئولان خواسته شد به این مشکل رسیدگی شود و تاکنون این مشکل مرتفع نشده است.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکله عسلویه غرق شدن لنج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود حقیقت ‌اظهار کرد: این ‌سامانه جدید برای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در استان به ویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی در شهرستان های مُهر، لامرد،‌ لارستان،‌ گراش، اوز، قیرو کارزین، خنج، جهرم، فسا،‌استهبان،‌نی ریز،‌ فیروز آباد،‌ فراشبند،‌نور آباد ممسنی ، رستم و کازرون پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این سامانه برای پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در همه مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی ٰ‌مناطق غربی، مرکزی و شیراز فعال است و برای جمعه ۱۴ اردیبهشت هم در استان به ویژه نیمه غربی و مناطق مرکزی پیش بینی شده است.

احتمال آبگرفتگی معابر،‌جاری شدن روان آب,،طغیان رودخانه ها

مدیر کل هواشناسی بیان کرد: اثر مخاطره همچون آبگرفتگی معابر،‌ جاری شدن روان آب و سیلاب،‌ طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها برخورد صاعقه و سقوط اشیای بدون مهار از ارتفاعات وجود دارد.

حقیقت گفت: عدم تردد و ماندگاری در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، اجتناب از چرای دام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع، احتیاط در سفرهای برون شهری، لایروبی کانال ها و آبراهها، پرهیز از فعالیت کوهنوردی و کار در ارتفاعات توصیه می شود.

پیشتر هواشناسی فارس نهم اردیبهشت ماه بااعلام اطلاعیه سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارش های رگباری و بهاری به صورت پراکنده همراه با رعد و برق،‌ وزش باد موقتی و احتمال تگرگ از بعد از ظهر دوشنبه دهم اردبیهشت ماه تا اواخر وقت سه شنبه، یازدهم همین ماه در مناطق شمال غرب،‌ غرب، مرکز استان و شیرازهشدار داده بود.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد