Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۵۳ در شهر مشهد می‌باشد. بیغم سابقه سرمربیگری در تیم‌های علم و ادب و فرش آرا مشهد را در کارنامه خود دارد. او در سال ۹۷ به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون حضور داشت و توانست به همراه این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه را با حمید بیغم سرمربی موفق گیتی پسند اصفهان انجام داده ایم که مشروح این صحبت‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: فوتسال بانوان در سالی که گذشت

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزوتون در آن لحظه چیست؟

زمان تحویل سال در مشهد و در کنار خانواده حضور دارم و سعی می‌کنیم زمان تحویل سال را به همراه خانواده به حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برویم و در آن جا سال را تحویل کنیم.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات عید نوروز بروید کجاست؟

دوست دارم در مشهد باشم و بهترین جا هم به نظر من حرم آقا امام رضا (ع) است.

از نظر شما بهترین سین هفت سین و خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز کدام است؟

من به شخصه خیلی سکه را دوست دارم و به نظر من بهترین سین هفت سین سکه است. همچنین از بین تنقلات خیلی آجیل خوردن را دوست دارم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

اول اینکه دوست دارم با گیتی پسند به مقام قهرمانی این فصل برسم و اگر این باشگاه من را برای فصل بعد خواست بزرگ‌ترین هدفم این است که به همراه گیتی پسند قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

سعی می‌کنیم به همراه خانواده در محیط باز و فضای سرسبز حاضر شده و سیزده خودمان را در آن جا بدر می‌کنیم. این هم بستگی به آن دارد که وضعیت ویروس کرونا در چه حد باشد..

بهترین سریالی که تا کنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من به شخصه زیاد اهل سریال نگاه کردن نیستم، اما اگر وقت بکنم قطعا سریال‌های مهران مدیری را تماشا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: سنگ سفیدی: آرزو دارم در فینال جام جهانی فوتسال بازی کنم

نظرتان درباره شعار هر سال و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

شعار‌هایی که هر ساله از سوی رهبر انقلاب انتخاب می‌شود به نظر من می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد و امیدوارم که مسئولان هم به این شعار‌ها عمل کنند.

با توجه به بیماری کرونا اگر جایی مهمونی بری میتونی از آجیل خوردن صرف نظر کنید؟

بالاخره شرایطی که الان برای کشورمان پیش آمده یک شرایط حساسی است و به نظر من مردم می‌توانند از دید و بازدید‌ها کم کنند، زیرا شرایط به گونه‌ای است که افراد باید خیلی مراقبت کنند و امیدوارم که هرچه زودتر این ویروس از بین برود.

یک تعریف از فصل بهار؟

فصل بهار برای من یکی از بهترین فصل‌ها است، زیرا در این فصل دخترم به دنیا آمده و برای همین اسم او را هم بهار گذاشتم و به نظر من بهار یعنی دختری که خداوند به من هدیه داده است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

مهترین اتفاق به نظر من همین جوان گرایی بود که ما در تیم گیتی پسند اصفهان انجام دادیم و ثمره آن را هم اکنون مشاهده می‌کنید که توانستیم به همراه یک سری بازیکن با تجربه و جوان به مرحله فینال لیگ برتر فوستال برسیم. همچنین من معتقدم جوان گرایی در فوتسال ما خیلی ضعیف است.

نظرتان در مورد رشته‌های ورزشی زیر:

والیبال: والیبال کشورمان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است آن‌ها موفق شدند سهمیه المپیک را کسب کنند و به نظر من همین که تواستند دل مردم را در مسابقات بین المللی شاد کنند می‌تواند بهترین هدیه باشد.

فوتبال: فوتبال ما الان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. بعد از آن که کی روش تصمیم گرفت از ایران برود ما شاهد یک سری بی ثباتی چه در بخش مدیریت و چه در بخش مربی گری تیم ملی هستیم به طوری که هیچ چیزی در سر جای خودش قرار ندارد و مشخص نیست چه سرنوشتی قرار است برای فوتبال کشورمان رقم بخورد. به هر حال من امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شود تا مدیریت فدراسیون به یک ثباتی برسد.

بیشتر بخوانید: حسن زاده: بزرگ‌ترین هدفم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است

بسکتبال: بسکتبال بر خلاف فوتبال عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین در تیم ملی بسکتبال چند بازیکن جوان حضور دارند که به نظر من این خیلی مفید است و نشان می‌دهد که بسکتبال کشورمان به سمت جوان گرایی روی آورده است و امیدوارم که تیم ملی بسکتبال در مسابقات المپیک هم موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نظر من دوست دارم گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین