Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:40:57 GMT

سال آبی ۹۸ البرزی‌ها چگونه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۲۴۰۳

سال آبی ۹۸ البرزی‌ها چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،آرش بهاروند احمدی،  سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز با بیان این که میزان بارش‌ در سال آبی۹۸، از ۹۸/۷/۱ تا ۹۸/۱۲/۲۱ در البرز ۳۰۰/۹ میلی متر بوده است، گفت: میزان بارش ها در سال آبی گذشته البرز، ۳۰۳/۵ میلی متر بوده است و این تفاوت بارش با بارندگی مختصر جبران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که بیشترین میزان بارندگی های سال آبی ۹۸ البرز به شهرستان کرج تعلق داشت، افزود: در سال گذشته ۳۵۵/۶ میلی متر در شهرستان کرج بارش داشتیم.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز با اشاره به این که کمترین میزان بارش استان در سال ۹۸ مربوط به شهرستان های نظرآباد و اشتهارد است، گفت: میزان بارندگی در نظرآباد ۲۵۰ میلی متر و در شهرستان اشتهارد ۲۵۹ میلی متر بوده است.

بهاروند در ادامه گفت: باوجود این که سال ۹۸ برای نظر آباد و اشتهارد کم بارش در از سایر شهرستان های البرز بود اما میزان بارش این دو شهرستان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و توانستند سال آبی ۹۸ را تامین کنند.

او افزود: هرچند کرج بیشترین میزان بارش را در سال ۹۸ داشته اما ۷۴ درصد از آب خود را تامین کرده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز گفت: نسبت بلند مدت بارش البرز نیز ۲۳۱/۸ میلی متر ثبت شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی البرز میزان بارش میلی متر سال آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت